מאמן כושר אישי

 

רוצים להרזות ולא מצליחים?! רוצים להיות חטובים יותר?! צריכים מסגרת?! רוצים להרגיש צעירים יותר ב-10 שנים?! אני אלווה אתכם בדרך למטרה תוך יעוץ צמוד ובקרה מקצועית, אני אדאג שהפעם אתם תצליחו להתמיד במשימה! בואו נתחיל!

אני מאמין שכל מתאמן צריך למצוא את המסגרת הנכונה שתעזור לו להתמיד באורח חיים בריא, לא דיאטת כסאח או שום דבר כזה או אחר, אתה צריך למצוא את המקום בו יהיה לך נוח להתמיד למשך שנים.

איך עושים את זה נכון?

מאמן כושר אישי המתאים עבורך ידע להתאים עבורך את מסגרת האימונים בהתאם לאורח חייך.. ולא להיפך.

  1. התאמת זמני האימון ושעות האימון הן חשובות ביותר, הרי שבעת בניית תכנית האימונים אלינו להרכיב יחידות אימון (בדר"כ תכנית האימונים תורכב מלא פחות 3 יחידות אימון שבועיות), חשוב לציין אי התייחסות לסעיף זה עלולה לגרום "לפספוס" אימונים באופן תדיר, דבר שיפגע במטרותיך!
  2. מעקב תזונתי אחר התפריט שלך, כן כן שמירה על תזונה חשובה לא פחות (ולפעמיים אף יותר על מנת להגיע לתוצאות), חשוב לשים לכך לב!
  3. בניית תכנית האימונים והתאמת תרגילים נכונים, למשל: במידה ואתה מעוניין להתחטב ולהוריד את הבטן אני לא אציע לך לעשות 1000 כפיפות בטן, אלא אמליץ לך להקפיד חזק על התפריט התזונתי ולהעלות את נפח האימונים האירוביים (שברתי לך פה מיתוס? ברוך הבא למועדון 🙂 דבר שיגרום לירידה דרסטית באחוזי השומן ולעיצוב וחיטוב הבטן
  4. להנות, לחייך, להתמיד! ברגע שתהנו אתם תחייכו מהדרך שדבר שיעזור לכם להתמיד- בשביל זה אני כאן!

 

האזורים בהם אני מאמן:

מאמן כושר אישי ברמת השרון  מאמן כושר אישי בתל אביב מאמן כושר אישי בהוד השרון מאמן כושר אישי בכפר סבא מאמן כושר אישי ברעננה מאמן כושר אישי בהרצליה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *