מאמן כושר אישי לילדים

אימון כושר לילדים בכפר סבא

אימון כושר אישי לילדים ונוער היא הדרך היעילה והבטוחה לבנייה והשגת רמת כושר גופני אופטימלית התואמת את גילו של הילד או הנער.

מסגרת האימון מבוססת על תוכנית אימון כושר רבת מרכיבים המאפשרת שיפור כלל מרכיבי הכושר הגופני הבריאותי של הילד או הנער באופן הדרגתי, מגוון, מבוקר ומאוזן תוך הקניית הרגלים לתזונה נכונה ומאוזנת.

הילד יושב שעות מול הסכים? לא מפסיק לנשנש? אימון כושר יוציא מהילד שלכם יותר!

למי מיועד האימון? 

אימון כושר אישי לילדים החל מגילאי 6 ועד בני נוער המעוניינים בשיפור כושרם האישי, שכלול היכולות המוטוריות והכישורים הספורטיביים ואימוץ הרגלי פעילות גופנית סדירה כחלק מאורח בריא. הרגלים אלה מהווים בסיס חשוב לפעילות גופנית נכונה עצמאית הן בתקופת הילדות והן בעתיד כמבוגר.

לאורח חיים בריא המתאפיין בפעילות גופנית סדירה והרגלי תזונה נכונה נודעת השפעה חיובית רבה על הבריאות הגופנית, רמת הכושר הגופני, ההתפתחות המוטורית, הכישורים הספורטיביים ורמת הביטחון והדימוי העצמי של הילד.

מי לא רוצה לראות את הילד שלו גם שמח וגם בריא?!

איפה מתאמנים?

האזורים בהם אני מאמן: כפר סבא הירוקה, פארק עירוני כפר סבא, שכונת הקאנטרי- כפר סבא, שכונת הפארק- כפר סבא, ספורטק כפר סבא.

על מה עובדים באימון?

  • שיפור הכושר האירובי (סבולת לב ריאה) באמצעות פעילות אירובית מגוונת (הליכה, ריצה, משחקי כדור משיכת חבל ופעילויות נוספות..) בהתאם להעדפות המתאמן ומטרות האימון.
  • שיפור הכושר השרירי וחיזוק התשתית הגופנית התפקודית והספורטיבית לרבות, חיזוק שרירי הליבה והעלאת כוח השריר.
  • שיפור הגמישות – תרגילי תנועה ומתיחות להקניית טווחי תנועה מיטביים..
  • הקניית דפוסי תנועה ויציבה מיטביים (במסגרת אימון כושר אישי).
  • בהיבט הרגשי – הקניית תחושת סיפוק, הגברת תחושת המסוגלות, הגברת הביטחון העצמי והדימוי העצמי, שיפור במצב הרוח, העצמה, הכרה בחוזקות ועוד.
  • הקניית הרכב גוף תקין (יחס נורמלי בין מסת שומן ומסת הגוף הרזה) – תכנית האימונים מדגישה את החשיבות של התאמת תפריט תזונה אישי על ידי דיאטן קליני על מנת להעניק למתאמן/ת את כלל מרכיבי התזונה.

באימון הכושר האישי לילדים נעשה שימוש במגוון רחב של אביזרי כושר, לרבות; פיטבול, בוסו, TRX, משקולות יד, גומיות כוח ועוד..

מסגרת האימון האישי

תוכנית האימון האישי מתאפשרת בשתי מסגרות, על פי בחירתכם:

1. אימון כושר אישי לילדים 
אימון פרטני המבוסס על התאמת תוכנית אימון אישית רבת מרכיבים על פי צרכיו, יכולותיו ומגבלותיו של המתאמן. האימונים מתקיים בספורטק הסמוך לאזור המגורים של הילד/ הנער.

2. אימון כושר קבוצתי לילדים 
באימון הקבוצתי שואב היחיד את כוחו מהקבוצה המהווה עבורו מנוע דחיפה להתמדה מנטאלית וגופנית בתהליך לשיפור הכושר הגופני והקניית אורח חיים בריא לצד רכישה ושכלול מיומנויות חברתיות (דחיית סיפוקים, יכולת היחיד לפעול בקבוצה , הדדיות, תרומת היחיד לקבוצה)

מספר המתאמנים המצומצם בקבוצה (עד חמישה מתאמנים) מאפשר מתן יחס אישי ומקצועי לכל ילד.