המדריך לבחירת מאמן כושר אישי

אימון כושר אישי, שיביא אתכם להצלחה- איך עושים את זה נכון?

הגיע הרגע, החלטתם להירשם לחדר הכושר באזור מגוריכם, שילמתם שנה מראש… איזה פלא, התמדתם בדיוק חודש חודשיים (וגם זה במקרה הטוב), לא ירדדתם במשקל, בעצם הדבר היחיד שירד זה סכום הכסף בחשבון הבנק. עכשיו החלטתם לקחת את עצמכם בידיים ולקחת מאמן כושר אישי שיוביל אתכם להצלחה!

הנה לכם מספר צעדים שיעזור לכם בבחירת מאמן הכושר המתאים במיוחד עבורכם, כאן אנסה לסייע לכם כיצד לעשות את זה נכון:

  1. ניסיון- תשאלו ותבדקו עם המאמן האם יש לו ניסיון אם מתאמנים בעלי אופי\מטרות דומות לשלכם ותשאלו אותו כיצד הביא אותם להצלחה.
  2. זמינות- פרמטר חשוב ביותר בעת בחירת מאמן הכושר האישי, הרי שאתם לא מעוניים לגלות לאחר חודש של אימוני כושר אישיים שהמאמן לא זמין בשעות שנוחות לכם (הרי לשם כך שכרתם אותו!)
  3. ציוד- תיאום מראש בנוגע לסביבת האימונים והציוד איתו אתם עובדים הינו חשוב ביותר, שכן תחילה יכול להביא המאמן את אותן המשקולות אך לאחר מספר (מועט יחסית של) אימונים יצטרך המאמן להתקדם ולאתגר אתכם מחדש, חשוב לוודא שאכן ערוך לכך.
  4. מעקב אחר תכנית האימונים- חשוב לוודא כי למאמן יש תכנית אימונים הבנויה בהתאם למטרות שלכם וזאת על מנת לוודא שאכן אתם בדרך ליעד אותו הגדרתם בתחילת תקופת האימונים.

מאמן אינו תזונאי! סעיף זה חשוב ביותר נסו להימנע מבקשה לכתיבת תפריט דיאטה ממאמן הכושר שכן איננו מוסמך כתזונאי ולא יכול לעזור לכם בצורה מקצועית אליה אתם שואפים.

 

שיהיה המון בהצלחה בדרך ובכל התהליך!
לפרטים נוספים ומידע מוזמנים לפנות במייל: omerbenavi@gmail.com