מאמן כושר אישי ברעננה

עומר בן אבי | מאמן כושר אישי ברעננה

אם אתה כבר כאן כנראה שהמנוי בחדר הכושר היווה עבורך בזבוז כסף וזמן יקר עבור מטרתך ושמכוני הדיאטה גם הם לא הכתובת עבורך אתה פשוט צריך את מאמן הכושר האישי שידע לתת לך את הכלים וילווה אותך לאורך כל הדרך! בוא ותראה איך לשלב את הפעילות הגופנית באורח חייך, להתמכר לספורט ולא להוריד את החיוך בדרך אל המטרה!

מאמן כושר אישי וקבוצתי, מתמחה באימון כושר פונקציונאלי בשיטות שונות מעולם הכושר:
אימוני התנגדות- כוח בעזרת TRX, פיטבול, גומיות ומשקולות. במהלך האימון משולבות שיטות הכושר השונות בניהן: קיקבוקס, פילאטיס ועוד…

בואו והצטרפו לטרנד הכושר שכבש את רעננה!

בעזרת האימונים תוכלו לראות ולהרגיש בשינויים בכל מרכיבי הכושר הגופני: סיבולת לב-ריאה גמישות, יציבה, קואורדינציה זריזות חיזוק שרירי הליבה חיטוב הגוף.

למתאמן שמעוניין באימון כושר אישי באזור רעננה יש מספר אפשרויות כמו: אימון כושר אישי בהולמס פלייס רעננה, גרייט שייפ, קונספט ועוד.. אך אני מספק משהו שונה- מעקב ובקרה מקצועיים שיעזרו לך בהשגת תוצאות מהירות יותר, הדרכה מקצועית שתכווין אותך למטרתך ותותאם לך באופן אישי על פי אורח החיים שלך.

השירותים שאני מציע:

אימון כושר אישי – בזמן ובמקום שהמועדף על הלקוח, ובהתאמה ליכולת ומטרות המתאמן.

אימון כושר זוגי – מתאים לזוגות או חברים טובים אשר אוהבים להתאמן ביחד, באימון זה באים לידי ביטוי יתרונות האימון הזוגי, הן מבחינת סוג התרגילים והן מבחינת הגברת המוטיבציה במסגרת חברתית תומכת.

אימון כושר קבוצתי – מאפשר שמירה על יתרון היחס האישי והמקצועי לכל מתאמן, יחד עם יתרונות האימון במסגרת הקבוצתית שמכניסים את המוטיבציה, האווירה המגבשת, ותחושת השייכות החברתית המעודדת והמצמיחה שמעודדת התמדה לאורך זמן.

אימון core אישי – פעילות זו כוללת עבודה כנגד משקל הגוף בדגש על חיזוק שרירי הליבה, שיפור כוח פונקציונאלי, גמישות ויציבה.

אימון שיקומי – לסובלים מפריצות דיסק, כאבי גב, בעיות ברכיים, דגש על חיזוק של שרירים מייצבים (בדומה לאימון הcore).

אימון כושר לאחר לידה- תכנית אימונים מיוחדת לחיזוק שרירי הליבה, עם דגש על רצפת אגן, שרירי בטן, ירכיים וזרועות בשילוב לפעילות אירובית הדרגתית.

אימון הכנה לצבא – תכנית המקנה בניית תכנית אימונים למתאמן על פי יכולתו ועבודה עקבית .

האזורים בהם אני מאמן:
פארק עירוני רעננה, שכונת לב הפארק, קרית גנים, רחוב צ'יפמן.
רוצים להרזות ולא מצליחים?! רוצים להיות חטובים יותר?! צריכים מסגרת?! רוצים להרגיש חיוניים יותר?! בואו נתחיל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *